Свиленградска търговско-промишлена палата
HomeOmbudsman servicesHow to complain Who to complain aboutPublicationsContact



1. Стъпка
2. Стъпка
3. Стъпка
4. Стъпка
5. Стъпка
6. Стъпка

Какво да правим след това?

   
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Първо Вие трябва да се оплачете на фирмата, преди ние да разгледаме вашият случай. Ето няколко стъпки, които ще Ви помогнат да се оплачете ефективно на фирмата - и детайли какво да направите, ако считате че отговора им е незоконосъобразен.

1. Стъпка
  • Обикновено най-добре е да се оплаквате на фирмата писмено. Но ако телефонирате, искайте името на човека с когото говорите. Водете си бележки, като записвате датата и час.Тази информация бихте могли да използвате по-късно.
2. Стъпка

Опитайте се да останете спокойни и учтиви, както и да не се ядосвате или обърквате. Вие бихте могли да обясните оплакването си ясно и правилно, ако успеете да останете спокойни.

3. Стъпка

Ако е възможено свържете се с човека, с когото първоначално сте говорили. Ако той не може да Ви помогне, поискайте да Ви свърже с някого към когото можете да отправите въпросите си. Искайте детайли, като име или длъжност, както и детайли относно процедурата за оплаквания на фирмата.

4. Стъпка

Когато пишете жалба, напишете "ЖАЛБА" в началото. След това опишете колкото се може по-ясно фактите. Кажете защо Вие смятате, че фирмата постъпва незаконосъобразно и неправилно спрямо Вас и какво искате тя да прави относно това. Така ще улесните фирмата ответник да прецени дали имате право или не.

5. Стъпка

Описвайте фактите логически. Включете важни детайли, като име, данъчен номер, булстат, ЕГН или номер на сметка например . Поставете тези детайли в началото на жалбата

6. Стъпка

Незабравяйте да приложите копия от доказателства за факти, които считате, че биха решили Вашият случай. Пазете копията от всички документи и писма между Вас и фирмата. Трябва да знаете, че можете да ги използвате и на по-късен етап. 

  Какво да направим след това?

Ако Вие не сте доволни от решението на фирмата, ние бихме могли да Ви помогнем, но най-напред проверете какви жалби разглеждаме.

Ако решите, че искате да разгледаме Вашето оплакване, то трябва да попълните нашият формуляр за жалба. Ние можем да Ви помогнем да правите това и по телефона (0886 955 021) или просто си я изтеглите, като я попълните (на ръка или на машина) - и да ни я изпратите по пощата. За сигурност не приемаме форми по email освен ако те не са подписани с електронен подпис - защото задължително трабва да бъдат подписани собственоръчно.

Ако Вашето оплакване е свързано с ипотека или дарение, Ви молим да попълните специалния въпросник относно необходимите ни данни .

 

Word version

pdf version

* Ние няма да приемаме форми изпратени по email без Електронен Подпис - иначе трябва да е подписана собственоръчно.