Свиленградска търговско-промишлена палата
HomeOmbudsman servicesHow to complain Who to complain aboutPublicationsContact



Нашата връзка с Вас
Срок за решаване
Рзаглеждане на конкретен случай
Разглеждане, проучване и решение
Специална помощ
Ако не сте доволни от нашите услуги

Какво ще направим ако се оплачете от нашите услуги

Публикувани годишни отчети за 2004г. 2005г 2006г 2007 .
Отчети на Омбудсмана
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Финансовите Омбудсмански Услуги са безплатни за потребителите и дават възможност за решаване на противоречия с финансовите фирми.

Нашата цел е да решаваме случаите бързо и с минимум формалности. Тази листовка ще Ви информира за стандартите за услугите, които планираме да предлагаме. Естествено, надяваме се, че Вие ще бъдете доволни от нашите услуги. Във всяка организация понякога нещатамогат да се объркват. Тук Вие ще се научите, как да използавате нашите услуги ако имате оплакване.

Нашата връзка с Вас

При всички наши контакти с потребители планираме да бъдем учтиви и да работим, като професионалисти. За наша сигурност можем да запишем телефонни разговори с Вас.

Много от разглежданите от нас случаи са сложни, но се опитваме да отговаряме ясно, точно и конкретно, без да използуваме жаргони.

Срок за решаване

Ние решаваме жалбите в рамките на шест месеца от дата на която са пристигнали при нас, след като фирмата е дала своето финално решение. Някои случаи могат да бъдат решени и в по-дълъг срок, особено ако се налагат широкомащабни запитвания. Ние отправяме запитване-фирмата отговаря колкото е възможно по-бързо.

Ние планираме да решим всичките си случаи в рамките на максимум 12 месеца, въпреки че в някои изключителни случаи то може да бъде и по-дълго.
Разглеждане на конкретен случай

Ние ще поддържаме непрекъснато връзка с Вас докато разглеждаме Вашият случай, ще Ви държим в течение как се развива то и какво трябва да правите. През цялото време ще знаете кой ръководи Вашето дело и ще можете да му задавате каквито и да е въпроси.

Разглеждане, проучване и решение

Ние винаги разглеждаме жалбата от две страни от Вашата и от тази на фирмата ответник. Ако Вашето твърдение се различава от това на фирмата ще изискаме от Вас допълнителен коментар, за да си обясним фактите.

На тази база вземаме финално решение по случая спроред събраните доказателства. След това изготвяме мотивирано решение, като излагаме ясно причините за него.

Омбудсманското решение е последно. Това е краят на нашият процес. От тук нататък всичко зависи от Вас - дали ще приемате решението на омбудсмана или не. Ако го приемете то става задължително за Вас и фирмата, но си запазвате правото да се обърнете и към съда.

Специална помощ

Ние планираме да бъдем достъпни за всеки, като сме готови да предоставим информация за нашите услуги чрез различни издания (например, браилово писмо, отпечатване с големи букви, аудиозапис), и приемаме аудиокасети.

Ние предоставяме нформация за нашите услуги на различни езици освен български. Ако Вие искате да говорите с нас на друг език различен от български ние сме готови да повикаме веднага преводач.

Ако Вие имате други специални изисквания моля, кажете ни. Ние ще се опитаме да Ви помогнем.

Ако не сте доволни от нашите услуги

Ако не сте доволни от нашите заключенията ние ще проверим работата човекът управляващ Вашият случай. Решението обаче на омбудсманът е финално.

Ако сте недоволни от нашите услуги, т.е. ако мислите, че:

  • Ви третираме грубо или нечестно;
  • не сме успели да обясним фактите правилно; или
  • сме причинили забавяния;

тогава моля информирайте ни. Ние приемаме оплаквания около нашите услуги много сериозно.

Ако сме разбрали фактите погрешно, важно е Вие да ни показвате грешките, за да се опитаме да се поправим. Това ще ни помогне да подобрим нашите услуги в бъдеще.

Първо, моля, кажете на нашият служител, че искате да се оплачете илинаправете това по телефона или писмено, ако предпочитате.

Този служител ще се опита да коригира допусната грешка колкото е възможно по-бързо. Обикновено, нещата могат да се решат на място. Ако обаче остаене недоволнимоля, пишете на нашият мениджър по качеството.

Тази специална процедура за управляване на оплаквания и предоставените услуги, които ние предоставяме е отворена към всички потребители и фирми

  Какво ще направим ако се оплачете от нашата услуга

Вие ще получите мотивиран отговор в рамките на 20 работни дни.

Ако не можем да правим това заради изключителни обстоятелства, ще Ви уведомим кога да очаквате очаквате пълен отговор.

Ако нашето проучване покаже, че Вашето оплакване от нашата услуга е оправдано, тогава ще предложим решение. След това ще се погрижим тази грешка да не се получава отново.

Ако Вие имате други специални изисквания моля, кажете ни. Ние ще се опитаме да Ви помогнем.

Публикувани годишни отчети за 2004г и 2005г

М СТРОЙ АД

ТРАНС АИДА АД

ТРАНС АИДА ИНВЕСТ АД

МОНОЛИТ АД

МОНОЛИТ ИНВЕСТ АД

МОДУС АД

СВИЛЕНГРАД-АВТОТРАНСПОРТ АД

2005г, 2006г

СВИЛЕНГРАД-АВТОТРАНСПОРТ АД

2007г

ЕКОСТРОЙ ООД

 

Отчети на Омбудсмана

Отчет за първото тримесечие

Back to the top